• تلفن03132655012
  • ایمیلinfo@lunatech.ir
  • آدرساصفهان - میدان جمهوری اسلامی - مجتمع اداری تجاری نگین - طبقه دوم واحد 6
  • ساعتهای آزاد9 - 18
  • تلفن03132655012
  • ایمیلinfo@lunatech.ir
  • آدرساصفهان - میدان جمهوری اسلامی - مجتمع اداری تجاری نگین - طبقه دوم واحد 6
  • ساعتهای آزاد9 - 18

اجرای زیر ساخت برای مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار سی آر ام

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”اجرای زیر ساخت برای مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار سی ار ام CRM” font_container=”tag:h5|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ما خیلی دوست داشتیم که شرکت هایی که این پروژه ها را برایشان پیاده سازی کرده ایم نام ببریم اما برخی از آنها اجازه ندادن ما مشکلاتشان و راه حل ها را بنام آنها منتشر کنیم بنابراین بدون نام پروژه را منتشر میکنیم.
این پروژه نشان میدهد که برخی از شرکت ها قبل از آماده سازی بستر زیر ساخت بار سنگینی را به سیستم متحمل میشوند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مشکل:

شرکت مورد نظر از ما درخواست کرده است که در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری به آنها مشاوره در اجرا بدهیم. موردی که بود این شرکت چند مورد نرم افزار سی ار ام CRM تست کرده بود از شرکت های ایرانی و خارجی.
اما مشکلی که داشتند با این همه هزینه گزافی که سی ار ام احتیاج دارد باز به نتیجه نرسیده بودند.

 

راه حل:

قبل از اینکه شما بخواهید مدیریت ارتباط با مشتری ایجاد کنید اول باید زیر ساخت آنرا آماده کنید. این زیر ساخت ها شامل کانال مختلف ارتباط با مشتری همانند: تلفن ، ایمیل ، وب سایت ، شبکه های اجتماعی و … است. در شرکت مذکور متاسفانه هیچکدام از این کانال ها موجود نبود که باتدا ما ایجاد کردیم بعد از آن متاسفانه در اجرای سی ار ام CRM این شرکت ها مطالعه دقیقی از شکست های سی ار ام CRM نداشتند که کامل آنها را مطلع کردیم.بعد از آن تمام بروکراسی هایی که اجرا کرده بودن را حذف کردیم و یک سیستم چابک تحویل دادیم.

 

این مطلب هم بخوانید:  آیا نرم افزار سی ار ام مایکروسافت را میشود به نرم افزار حسابداری متصل کرد؟

نتایج:

نتیجه این شد که حتی اگر نرم افزار سی ار ام هم اجرا نمیشد کانال ارتباط با مشتری بسیار قدرتمند شد که حتی سوددهی شرکت را بالا برد.همچنین بعد از آن چابکی سیستم بدلیل ماهیت سی ار ام که باید چابک باشد اجرا شد.
هم اکنون شرکت بر پایه فرضیات کار نمیکند بلکه با عدد و نمودار کار میکند و تمام تصمیم گیریها دقیق انجام میشود. کانال استراتژی دیجیتال خود به تنهایی قدرت بسیاری به بازاریابی بخشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *