• تلفن03191015061
  • ایمیلinfo@lunatech.ir
  • آدرساصفهان - میدان جمهوری اسلامی - مجتمع اداری تجاری نگین - طبقه دوم واحد 6
  • ساعتهای آزاد9 - 18
  • تلفن03191015061
  • ایمیلinfo@lunatech.ir
  • آدرساصفهان - میدان جمهوری اسلامی - مجتمع اداری تجاری نگین - طبقه دوم واحد 6
  • ساعتهای آزاد9 - 18

مرکز تماس سانترال VOIP PBX

معرفی مرکز تماس ویپ

مرکز تماس ویپ ( ip pbx) یا به عبارت عامیانه تر سانترال ویپ، نسل جدید از مراکز تماس می باشد که بر بستر شبکه و بر پایه پروتکل آی پی (tcp / ip)  پیاده سازی می شود. حتما شما یک مرکز تماس معمولی را در یک سازمان یا اداره از نزدیک دیده اید که وظیفه ی ارتباط دادن داخلی های درون مرکز را به تلفن های مخابراتی دارد. مرکز تماس های ویپ (ip pbx) امکان انتقال صدا، تصویر و پیام های متنی را بر روی بستر شبکه به راحتی برای شما فراهم میکند و باعث یکپارچه سازی  ارتباطات شما می شود.


ویپ یا پروتکل صدا بر روی اینترنت با ترکیب شدن با سیستم های مرکز تماس، امکانات جدیدی را به این سیستم ها اضافه کرده و با متصل شدن به شبکه اینترنت باعت کاهش هزینه برای تماس های تلفنی راه دور شده است. به خاطر پیاده سازی بعضی از قابلیت های  مرکز تماس و تلفن ویپ به صورت نرم افزاری، کاهش قیمت این نوع مرکز تماس ها و  تغییر پذیری آسان آن را به همراه داشته است. از جمله قابلیت هایی که نرم افزاری بودن مرکز تماس به آن اضافه کرده می توان به سیستم پاسخگوی خودکار (IVR)، مشاهده تماس ها و داخلی ها به صورت زنده، سیستم های گزارش گیری از تماس ها، سیستم های محاسبه هزینه، ارتباط با درگاه های ویپ با استفاده پروتکل sip، ایجاد داخلی برای ارتباط مرکز تماس با skype و google talk و  … اشاره کرد.

مرکز تماس ویپ شرکت لوناتک

با مرکز تماس حرفه ای ویپ لوناتک، به راحتی می توانید ارتباطات سازمان خود را یک پارچه کنید. با تماس با قسمت فروش و دریافت مشاوره، همکاران ما بهترین سیستم مرکز تماس را با توجه به قابلیت های درخواست شده از سمت شما ارایه می دهند.

برخی امکانات و قابلیت ها

  • امکان تعریف و ساختن چندین پاسخگوی خودکار
  • تعریف و ساخت چندین صندوق پست صوتی برای دریافت پیام ها و ضبط تماس ها
  • امکان تعریف صندوق پست صوتی برای هر داخلی و کاربر در صورت عدم پاسخگویی داخلی
  • امکان تعریف نحوه ی زنگ خوردن داخلی و در صورت عدم پاسخگویی فوروارد شدن داخلی
  • دارای سیستم  انتظار مکالمه ، پخش آگهی
  • پشتیبانی از کالر آی دی
  • امکان تعریف داخلی فکس برای دریافت و ارسال فکس به ایمیل
  • بررسی وضعیت تماس ها به صورت آنلاین
  • تعریف شماره موبایل و خط تلفن معمولی به صورت داخلی
  • سیستم بوق آزاد برای دریافت بوق آزاد و تماس به تلفن های شرکت از بیرون سازمان
  • امکان گرفتن دسترسی برای تماس خروجی از یک داخلی
  • امکان ساختن بی نهایت داخلی
  • امکان اتصال دفاتر مختلف یک شرکت به سیستم و ایجاد ارتباطات یک پارچه
  • امکان تنظیم ساعت های مختلف برای پخش پاسخگو های مختلف
  • امکان ارسال پیام های ضبط شده صندوق پست صوتی به ایمیل
  • امکان تعریف داخلی به صورت گروهی 
  • ضبط کلیه مکالمات و تعریف ضبط خودکار مکالمه برای هر داخلی
  • امکان رمز گزاری برای تماس های خروجی
  • پشتیبانی از خطوط تلفن معمولی مخابرات و خطوط E1
  • لیست گزارش تماس ها
  • انتقال تماس ها
  • پاسخگویی داخلی ها بر روی بستر اینترنت
  • اتاق کنفرانس برای صحبت گروهی
  • امکان اتصال به skype
  • امکان سیستم چت درون سازمانی برای انتقال فایل و پیام

درصورتیکه درباره این موضوع سوالی دارید حتما با ما تماس بگیرید.