• تلفن03191015061
  • ایمیلinfo@lunatech.ir
  • آدرساصفهان - میدان جمهوری اسلامی - مجتمع اداری تجاری نگین - طبقه دوم واحد 6
  • ساعتهای آزاد9 - 18
  • تلفن03191015061
  • ایمیلinfo@lunatech.ir
  • آدرساصفهان - میدان جمهوری اسلامی - مجتمع اداری تجاری نگین - طبقه دوم واحد 6
  • ساعتهای آزاد9 - 18

یکپارچگی در همه جای سیستم CRM

مایکروسافت CRM

CRM قدیم ها وقتی نامش می آمد همه نگاه ها به سمت فروش و بازاریابی میرفت کمتر کسی حتی به خدمات فکر میکرد.

الان داستان و علم CRM متفاوت شده است دیگر نباید به عنوان یک پلتفرم برای فروش نگاه شود که یک دیتابیسی از مشتریان وجود دارد و ما برای آنها فاکتور میزنیم.

الان علم مدیریت ارتباط با مشتری از فروش شروع شده و تا تولید و بعد از آن تحویل بار به مشتری میرود.

بعد از تحویل بار نیز در فیلد خدمات میرود.

چرا اینگونه کار میکند؟

به این دلیل که اگر شما واقعا میخواهید مدیریت ارتباط با مشتری داشته باشید و اگر واقعا میخواهید CRM را در سازمان خود پیاده کنید باید حتما همه مراحل سازمان استپ بای استپ سروقت پیش برود.

اگر فروش شما به خوبی کار خود را انجام دهد ولی تولید سفارش را سرموقع تحویل ندهد چه اتفاقی می افتد؟

اگر همه کار خود را خوب انجام دهند ولی بار به درستی به دست مشتری نرسد چه اتفاقی می افتد؟

همه این عوامل باعث میشود شما نیاز به یک نظم سازمانی داشته باشید.

نرم افزار مایکروسافت CRM یا به عبارتی مایکروسافت Dynamics 365 یک ابزار کامل و جامع برای این موارد است.

جهت دیدن آموزش جامع نرم افزار مایکروسافت سی ار ام اینجا را کلیک کنید.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

این مطلب هم بخوانید:  منابع انسانی لوناتک در نرم افزار مایکروسافت سی ار ام CRM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.