مایکروسافت داینامیکس 365 یک خانواده بزرگ از برنامه های تجاری یکپارچه است که دائم به رشد خود ادامه می دهند.

ساختاری که برای این برنامه مشخص شده است این است که یکپارچه سازی بین همه بخش های سازمان را ایجاد کند.

اصل قضیه این است که وقتی این نرم افزار وارد سازمان میشود کم کم بقیه نرم افزارهای سازمان باید جای خود را به این ابزار بدهند و راه را برای این نرم افزار باز کنند.

مایکروسافت داینامیکس 365

Microsoft Dynamics 365 به معنای یک نرم افزار داینامیک برای 365 روز سال است. اگر این ابزار را وارد سازمان خود کنید مدیریت تمام بخش های سازمان شما اعم از: مدیریت ارتباط با مشتری ، مدیریت ارتباط با تامین کنندگان ، مدیریت منابع انسانی ، مدیریت فروش ، مدیریت کمپ های بازاریابی ، مدیریت پروژه و مدیریت ارتباط با هرچیزی را به عهده میگیرد.

بهترین و صحیح ترین راه برای پیاده سازی این نرم افزار قدرتمند این است که مرحله به مرحله باید اجرا شود تا جای خود را در سازمان باز کند.

اگر از این نرم افزار استفاده میکنید درواقع دارید از ابزاری قدرتمند که ابر کمپانی های بزرگ دنیا استفاده میکنند بهره میبرید.

برای اجرای مایکروسافت داینامیکس 365 حتما باید با یک مجری با تجربه چندین ساله کار کنید.

این ابزار دارای مسیر های مختلفی برای اجرا است که بارها و بارها بدلیل اینکه سازمان ها طراحی اولیه درستی انجام نداده اند در آخر به شکست رسیده اند چون مسیر درست را نتوانسته اند شناسایی کنند.

شکست نرم افزار!

دلایل شکست سازمان های خارجی همه در گوگل مشخص است اما در ایران نیز شرکت های مختلفی در انتها به شکست رسیدند چون دقیقا نرم افزار را نمیشناختند و یا مجریانی پیدا کرده اند که فقط از نظر آی تی نرم افزار را بررسی کرده اند بدون شناخت فرایند بدون طراحی درست این نرم افزار هزینه هنگفتی روی دست سازمان شما میگذارد.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و مقایسه کنید چیزی را که در ذهن خود دارید و مسائلی که کارشناسان ما برای شما مطرح میکنند.