نرم افزار CRM را باید مشخص کنید که میخواهید وارد دنیای حرفه ای ها شوید یا خیر؟

منظورمان از این حرف چیست؟

برخی از سازمان ها نامی از CRM شنیده اند ، تحقیق نکرده اند و حالا میخواهند آنرا داشته باشند!

برای این سازمان نرم افزار مهم نیست چی باشد فقط به دنبال یک نرم افزار هستند و به شخص پرزنت کننده میگویند یه تصویر از نرم افزار به ما نشان بده بعد بر اساس آب و رنگ نرم افزار تصمیم میگیرند که کدام را تهیه کنند!

اما اگر شما جز آن دسته از شرکت هایی هستید که میخواهید وارد تیم حرفه ای ها شوید باید بدانید در دنیا فقط بین دو شرکت بزرگترین رقابت بر سر نرم افزار CRM است.

یکی غول نرم افزاری جهان یعنی شرکت مایکروسافت و دیگری کمپانی SalesForce که تخصصی فقط روی این ابزار کار میکند.

اگر در ایران هستید بی خیال Sales Force شوید چون فقط نسخه آنلاین دارد و ایران را کاملا تحریم کرده است و نسخه به زبان فارسی نیز ندارد.

پس انتخاب بعدی ما CRM مایکروسافت میتواند باشد.

اگر بخواهیم بین مایکروسافت یا سیلز فورس و بقیه نرم افزارهای CRM دنیا یک مقایسه سریع انجام دهیم باید بگوئیم نرم افزار سوم فاصله ای بسیاری با این دو شرکت دارد.

در اصل میشه گفت همه نرم افزار بخصوص نرم افزارهای وطنی همه یک کپی در حد توانشان از برخی قابلیت های این دو نرم افزار میسازند و به بازار عرضه میکنند.

هم اکنون CRM مایکروسافت الگویی شده برای نرم افزارهای وطنی ولی از لحاظ قابلیت فاصله شان از زمین تا آسمان است.

همچنین میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید خوشحال میشویم به شما در این زمینه کمک لازم را بکنیم.