Microsoft Dynamics 365 به گفته سردبیر سایت مارکت واچ این نرم افزار با شکست سنگین سیلز فورس در ۳ سال آینده، غول نرم افزارهای CRM در جهان خواهد شد.

به گفته وی دلیل اینکار یکپارچگی شدیدی است که مایکروسافت بین ابزارهای خود دارد ایجاد میکند.

بعد از استیو بالمر مدیر عامل سابق مایکروسافت ، این کمپانی اعظم یک هدف داشت که در سال 2012 مایکروسافت بدنبال آن بود و آن هدف چیزی به جد One Microsoft نبود.


این بدان معنی است که مایکروسافت دنبال پروتکل های جدیدی بود که تمام نرم افزاری خود را با هم یکپارچه کند.
هم اکنون مایکروسافت راه زیادی را برای این کار پیموده است و مشخص شده است که یکی از نرم افزارهای بیس این کار مایکروسافت CRM بوده است.

تمام ناظران اعتقاد دارند تا 3 سال آینده هیچ شرکتی حریف چنین سیس تم قدرتمند و یکپارچه ای نخواهد شد.

اجرای نرم افزار مایکروسافت داینامیکس 365 نیاز به متخصصین مجرب دارد. شما نمیتوانید با نصب نرم افزار شرکت خود را سی ار امی بدانید.

پیشنهاد میکنیم ابتدا نیاز سنجی کنید که سازمان شما میخواهد با اجرای این نرم افزار به چه اهدافی برسد. حال ما آماده هستیم تا نقشه راه را پیش روی شما قرار دهیم.

بهتر است با همه کارمندان سازمان راجع به این اهداف صحبت کنید و آنها را آگاه کنید چه اتفاقی قرار است بی افتد.

هنگامیکه سازمان شما آماده ورود این نرم افزار باشد کارهای بسیاری باید انجام داد تا آن اهداف مورد نظر به اجرا برسد.

عجول نباشید بگذارید سیستم راه خود را کم کم پیدا کند.

اگر سیستم راه خود را پیدا کرد شما موفق شده اید و حالا باید آماده باشید که یک به یک نتیجه کارها و صبوری خود را مشاهده کنید.

متاسفانه برخی از سازمان ها طاقت کمی برای پیاده سازی چنین مواردی دارند که اکثرا به اون نقطه ای که باید برسند نمیرسند و پیشنهاد ما این است موارد بالا را در نظر بگیرید.

جهت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید و یا با ما تماس بگیرید.